sâmbătă, 21 februarie 2009

Cum se realizează un talisman-sigiliu

Acesta este un talisman pe care îl făcusem cu ceva timp în urmă pentru contactarea îngerului Bariel. Dat fiind faptul că a fost atins de cineva, am fost obligat să îl distrug, dar partea bună este că pot oferi prin intermediul lui un exemplu asupra confecţionării unui talisman veritabil.

Talismanele lui Jupiter se confecţionează din cositor. În ziua lui Jupiter, adică Joia, la ora lui Jupiter, calculată corespunzător, se toarnă şi se gravează aceste pentacle. Fiecare după utilitatea sa şi după calităţile îngerului care le guvernează. Odată confecţionate se sfinţesc şi se umplu cu energie pentru un scop bine determinat, având ca ajutor îngerul la care apelăm.

Întâi am cumpărat cositorul. Se găseşte la orice magazin de unelte care se respectă, sub forma unor bare cu aspect triunghiular. Barele se rup cu cleştele sau se îndoaie şi se pun la topit. Eu am folosit un ibric pe care îl ţin pentru asfel de operaţii. Apoi se poate turna într-o formă rotundă sau pe o suprafaţă întinsă pentru a obţine o placă subţire. Rezultatul va fi ceva asemănător:

Plăcuţa din imagine avea aproximativ 14 cm diametru si cam 3 mm grosime. Urmează o finisare brută. Din moment ce nu dispun de aparatura electrică, am tăiat placuţa cu ajutorul unui cleşte într-o formă cât mai rotundă, finisând muchiile, şi am răzuit ambele feţe cu o lamă nouă foarte ascuţită, folosind întreg tăişul.




pasul următor este gravarea. Din câteva metode pe care le practic, aici am folosit vârful de lamă, deoarece metalul este destul de moale.


după terminarea gravării de obicei frec suprafaţa cu apă şi cenuşă pentru a-i oferi o patină anume, şi talismanul este gata pentru încărcat.


iar dacă se întâmpla ca cineva să îl atingă, operaţiunea va fi refacută, ca în cazul acestui talisman



Un comentariu:

Anonim spunea...

ce se intampla cand invoci un inger